پروپوزال بررسي تاثير بازاريابي اجتماعي بر عملكرد شركتها
دسته: مديريت
بازديد: 3 بار
فرمت فايل: docx
حجم فايل: 165 كيلوبايت
تعداد صفحات فايل: 28
تحقيق حاضر ، از نوع توصيفي پس رودادي استاين تحقيق براساس هدف از نوع تحقيق كاربردي است زيرا با استفاده از مدل نظري، به تحليل رفتار مشتريان براي اندازه گيري كيفيت خدمات و مشخص كردن ميزان رضايت آنها پرداخته شده است دوره زماني تحقيق، سه ماه اول پاييز 1395 بوده است
قيمت فايل فقط 28,546 تومان
پروپوزال بررسي تاثير بازاريابي اجتماعي بر عملكرد شركتها
هرگونه استفاده براي نمره و يا ارائه مستقيم به استاد مورد تاييد ما نمي باشد و شرعا و اخلاقا كار درستي نمي باشد لطفا از اين پروژه براي آموزش و نمونه تحقيق استفاده شود.
اين فايل توسط گروه مهندسين برتر(فايل يار) نگارش شده است و فروش بدون اجازه گروه شرعا حرام و قابل پيگيري حقوقي مي باشد!
بيان مسأله
امروزه انديشمندان و صاحبنظران علوم مختلف علاقهمندند كه درباره ماهيت دانش زيرمجموعه خود به مطالعه و تحقيق بپردازند و ماهيت دانش و حوزه علمي مورد علاقه خود را شناسايي و تعريف نمايند، ارتباط و تعامل آن را با علوم ديگر مورد توجه قرار داده و يك چارچوب نظري منسجم و يكپارچه براي دانش زيرمجموعه خود پايهريزي نمايند.
شواهد و دلايل كافي و قانعكنندهاي وجود دارد كه نشان ميدهد آنها با انجام مطالعات فلسفي قصد دارند مفروضات پايهاي، مفاهيم بنيادي و روشهاي جزئي و كلي دانش زيرمجموعه خود را تعريف كنند و به رسالت يا مأموريت اصلي آن نائل شوند. آنها نيك ميدانند بدون برخورداري از يك چنين نگرش و رويكرد اساسي قادر نخواهند بود علت وجودي آن را تشخيص دهند. اين رويكرد پديده تازه و ناشناختهاي نيست و نزديك به چندين قرن است كه توجه انديشمندان و صاحبنظران علوم مختلف را به خود جلب كرده است.
فرانسيس بيكن، فيلسوف نامدار انگليسي و بنيانگذار فلسفه تجربي جزو نخستين افرادي بود كه كوشيد با توسل به فلسفه و مطالعات فلسفي، مفروضات، مفاهيم و روشهاي علوم نوين را صورتبندي و تعريف نمايد.(اعتماد،1375).بيكن عقيده داشت كه هدف علم تهذيب انسان و هدايت او در مسير سعادت و خوشبختي است.(بسته جان،1379). بنابراين، ميتوان استدلال كرد تا وقتي كه يك انديشمند و صاحبنظر به ماهيت علم زير مجموعه خود پي نبرد و نقاط ضعف و قوت آن را تشخيص ندهد، نميتواند اميدوار شود كه درباره قالب و محتواي آن، درست اظهار نظر نمايد و نخواهد توانست به پرسشها و ابهامات مطرح شده پيرامون آن دانش پاسخ گويد.
بازاريابي اجتماعي مهمترين بخش بازاريابي در زمينه ساخت برند در كشور است. در يك نگاه كلي مي توان اظهار داشت كه عواملي مانند حاكميت نداشتن مشتري در بازار و بي تاثير بودن تصميمات آنها در رفتار شركت ها، در نظر نگرفتن ملاحظات زيست محيطي و مسئوليت پذيري اجتماعي در ارزيابي سرمايه گذاران، رقابتي نبودن شرايط بازار و عدم انجام اقداماتي توسط شركت ها براي مسئوليت پذيري سهامداران و عدم امكان جايگزيني روش هاي نوين غير اجباري با قوانين و مقررات دست و پاگير در كاهش مسئوليت پذيري اجتماعي سازمان ها به خصوص شركت هاي ايراني موثر بوده اند.
در سالهاي اخير اهميت دارائيهاي نامشهود در اثربخشي فعاليتها، بهبود عملكرد مالي و توسعه كسب و كارهاي بسياري از حوزههاي توليد كالا و خدمات بر همگان آشكار شده است. در بين اين دارائيها، برند نقش مهمي را در تقويت عملكرد مالي و كسب و كار بنگاهها با توجه به شرايط ناشي از رقابت و ركود بينالمللي و الزامات جهاني شدن ايفا نموده است. يك برند قوي به بنگاه تجاري كمك ميكند تا خود را در بازار متمايز نموده و بيان كند چرا محصولات و خدماتش توانايي ارضاي نيازهاي مشتريان را به صورت منحصربه فرد دارد.
امروزه بازاريابي اجتماعي را مي توان به عنوان يكي از راه هاي موثر متمايزسازي برندها برشمرد. متفاوتسازي مهمترين مفهوم در ايجاد برندهاي قوي در بين موسسات مالي به ويژه شركت ها است. برندها را براساس تفاوت محصولات و يا خدمات ميتوان متمايز نمود. هرگاه شركتي خدمات ناملموس به مشتريان خود عرضه مي كند، مستلزم برخورداري از يك برند خدماتي قابل اطمينان است. نمونه كلاسيك آن، خدمات مالي است كه از سوي شركت ها، موسسات سرمايه گذاري، شركت هاي بيمه و موسسات اعتباري ارائه مي شوند. ايجاد برندهاي خدماتي پرقدرت بسيار دشوار است، زيرا بر خلاف كالاها، ارائه اين نوع از خدمات به مشتريان، عمدتا متكي به انسان است و انسان هم كمتر از دستگاهها و ماشينها، قابل اعتماد است.
هدف اصلي:
بررسي تاثير بازاريابي اجتماعي بر عملكرد شركتها
اهداف فرعي:
1- شناخت ميزان رضايت مشتريان از كيفيت خدمات ارائه شده توسط شركتها
2- شناخت انتظارات مشتريان در خصوص خدماتي كه بايد توسط شركتها
3- ارزيابي ادراكات مشتريان در خصوص تاثير بازاريابي اجتماعي بر عملكرد شركتها
4- بررسي ارتباط بين ابعاد كيفيت خدمات و عملكرد مشتريان
5- تعيين زمينه هاي براي بهبود عملكرد سازمان در فراگرد خدمت رساني از طريق شناسايي نقاط قوت و ضعف، فرصت ها و تهديدهاي پيش روي سازمان از منظر مشتريان.
فهرست مطالب پروپوزال
بيان مسئاله
اهميت و ضرورت تحقيق
مرور ادبيات
جنبه جديد بودن و نوآوري در تحقيق
اهداف تحقيق
سوالات
فرضيه ها
تعاريف
روش تحقيق
متغيرهاي مورد بررسي
شرح كامل روش (ميداني، كتابخانه اي) و ابزار
جامعه و نمونه آماري
روشها و ابزار تجزيه و تحليل دادهها
قيمت فايل فقط 28,546 تومان
برچسب ها : پروپوزال بررسي تاثير بازاريابي اجتماعي بر عملكرد شركتها , پروپوزال بررسي تاثير بازاريابي اجتماعي بر عملكرد شركتها , پروپوزال بازاريابي اجتماعي بر عملكرد شركتها , دانلود پروپوزال مديريت , دانلود رايگان پروپوزال مديريت , دانلود رايگان پروپوزال بازاريابي اجتماعي , دانلود رايگان پروپوزال تاثير بازاريابي اجتماعي بر عملكرد , دانلود رايگان پروپوزال
- جمعه ۱۳ فروردین ۹۵ ۱۷:۵۵ ۲۸ بازديد
- ۰ نظر